Markkinointipalvelut
optikoille

Me ZEISSilla tiedämme, että nykypäivän kilpailuilla markkinoilla teet kovasti töitä kehittääksesi osaamistasi ja yritystäsi. Riippumatta siitä, miten hyviä osaamisesi, palvelusi ja tuotevalikoimasi ovat, jos et markkinoi niitä kunnolla, menetät osan menestyksestä, jonka ansaitsisit.

ZEISS Vision Care Nordicsilla panostamme paljon digitaaliseen markkinointiin loppuasiakkaille. Tavoitteena tehdä ZEISSin brändistä ja linssiratkaisuista tunnetumpia ja helpottaa sinun myyntityötäsi. Toimintamme tähtää myös siihen, että liikkeeseesi tulee enemmän asiakkaita ‒ aina kun asiakas menee ZEISSin verkkosivuille, siellä on korostettu linkki lähimmälle ZEISS-optikolle eli sinulle!

Omien markkinointitoimiemme lisäksi tarjoamme myös laajaa valikoimaa markkinointipalveluja, jotka auttavat sinua esittelemään omaa brändiäsi, osaamistasi ja tuotevalikoimaasi ihmisille paikallisilla markkinoillasi. Lue lisää ZEISSin markkinointipalveluista alla.

Me ZEISSilla tiedämme, että nykypäivän kilpailuilla markkinoilla teet kovasti töitä kehittääksesi osaamistasi ja yritystäsi. Riippumatta siitä, miten hyviä osaamisesi, palvelusi ja tuotevalikoimasi ovat, jos et markkinoi niitä kunnolla, menetät osan menestyksestä, jonka ansaitsisit.

ZEISS Vision Care Nordicsilla panostamme paljon digitaaliseen markkinointiin loppuasiakkaille. Tavoitteena tehdä ZEISSin brändistä ja linssiratkaisuista tunnetumpia ja helpottaa sinun myyntityötäsi. Toimintamme tähtää myös siihen, että liikkeeseesi tulee enemmän asiakkaita ‒ aina kun asiakas menee ZEISSin verkkosivuille, siellä on korostettu linkki lähimmälle ZEISS-optikolle eli sinulle!

Omien markkinointitoimiemme lisäksi tarjoamme myös laajaa valikoimaa markkinointipalveluja, jotka auttavat sinua esittelemään omaa brändiäsi, osaamistasi ja tuotevalikoimaasi ihmisille paikallisilla markkinoillasi. Lue lisää ZEISSin markkinointipalveluista alla.

Mistä haluat aloittaa?
Ota meihin yhteyttä päästäksesi alkuun jo tänää osoitteessa  marketing .nordic @zeiss .com 

Kausikampanjat

Joka kevät ja syksy ZEISSilla on yleensä jokin viestinnän pääteema, jossa kampanja keskittyy avaintuotteen tai uuden tuotteen lanseerauksen ympärille. Useimmat kampanjat sisältävät myymälämateriaaleja, mainoksia, digitaalisia materiaaleja verkkoon / sosiaaliseen mediaan, toinen pari -tarjouksia ja toimintaa kuten kilpailuja. ZEISSin markkinointiosasto on aina valmis sovittamaan materiaaleja sinun tarpeisiisi ‒ täysin maksutta! Ehkä haluat mainoksemme eri koossa, jotta se sopii paikalliseen lehteen, ehkä haluat oman logosi mukaan tai ehkä haluat flaijerin jotain tiettyä tapahtumaa varten?

Myyntimateriaalit ja työkalut

Tarjoamme laajan valikoiman myymälämateriaaleja ja työkaluja, joiden tarkoituksena on, että sinun on helpompi selittää asiakkaille eri linssiratkaisujen ominaisuudet. ZEISSin myymäläelementtien avulla sinun on helppo somistaa myymäläsi ajattomalla designilla.

Sosiaalisen median käyttäminen markkinointiin

Sosiaalinen media on hyvä ja helposti käytettävissä oleva tapa jakaa tarinoita yrityksestäsi potentiaalisille asiakkaille. Sosiaalisen median sisältösi tulisi olla tasapainoinen sekoitus tiedotusta, viihdettä ja sitouttamista. Siihen pääseminen vaatii aikaa, joten me ZEISSilla päätimme auttaa sinua kuukausittaisella suunnitelmalla, miten ja mitä kannattaa julkaista. Aiotko luoda oman viestintäkalenterisi tai lanseeraatko ZEISS-tuotteen, jota et ole aiemmin myynyt myymälässäsi? Löydät aina tuotteisiimme liittyviä kuvia, videoita ja tekstejä materiaalitietokannastamme. Oletko juuri aloittanut sosiaalisen median käytön? Opi lisää siitä, miten se toimii, ohjeidemme ja nauhoitettujen webinaariemme avulla.

Käytä verkkosivujasi kävijämäärän lisäämiseen

Jotta verkkosivut ovat toimivat ja löytyvät helposti hakukoneissa, niillä on oltava relevanttia sisältöä, joka kuvaa yritystäsi ja ongelmia, jotka tuotteesi ja palvelusi ratkaisevat. Kun kyseessä on näönkorjaus ja erilaiset linssit, haluamme tehdä elämästäsi helpompaa valmiilla materiaaleilla, jotka voit helposti sovittaa omille verkkosivuillesi.

Testaa ZEISS NäköprofiiliniZEISS Näköprofiilini
Interaktiiviset työkalut kuten testit ovat yksi suosituimmista verkkosisältöjen lajeista. Me ZEISSilla olemme luoneet Näköprofiilini, joka on testi, jolla voi määrittää katsomistapoja ja löytää yksilöllisiä linssiratkaisuja. Asiakkaanamme voit helposti luoda oman kopiosi testistä ja laittaa sen verkkosivuillesi.
Testaa ZEISS Näköprofiilini
Luo oma versio

Google MyBusiness ja Google -mainokset
Kun olet käyttänyt aikaa kirjoittamiseen omasta yrityksestäsi ja lisännyt ehkä linkin online-ajanvaraukseesi, haluat mahdollisimman monen löytävän sen. Yksi tapa tehdä yrityksestäsi hakukoneystävällisempi on käyttää ilmaista listauspalvelua GoogleMyBusinessia. Voit myös ostaa Google-mainoksia, jotka sisältävät tiettyjä avainsanoja, keinona varmistaa näkymisesi vielä korkeammalla hakutuloksissa.

Ponnahdusmainokset
Kausittaisten tarjousten ja uusien tuotteiden lanseerausten korostaminen verkkosivujen vierailijoille on helppoa ponnahdusmainoksella, jonka tarjoamme ZEISS-asiakkaille veloituksetta!

Natiivimainokset
Bloggaaminen on erinomainen tapa esitellä asiantuntemustasi. Laadukkaan sisällön luominen viikoittaiseen tai kuukausittaiseen blogiin vaatii ajattelua ja vaivaa, mutta se avaa myös kiinnostavia mahdollisuuksia tehokkaaseen natiivimainontaan ja uutiskirjemainontaan. Jos haluat investoida aikaa siihen, että haastattelemme sinua yritykseesi liittyvistä aiheista, teemme mielellämme kanssasi hienoja materiaaleja.

Tapahtumien suunnittelu ja markkinointi

Vaikka paljon tapahtuukin nykyään verkossa, myymälässä järjestettävä tapahtuma on edelleen hyvä tapa pitää yllä yhteyttä vakioasiakkaisiin ja saada uusia ihmisiä sisään myymälääsi. Auttaaksemme sinua olemme luoneet tarkastuslistan, jossa on pääkohdat, jotka sinun on muistettava täydellistä linssieksperttipäivää, uuden kehysmalliston esittelyä tai iltamia varten!
Muista myös mainostaa tapahtumaasi kunnolla online-kanaviesi ja sosiaalisen median kanaviesi kautta, jotta tavoitat mahdollisimman paljon uusia ihmisiä alueellasi.