Markkinointipalvelut
optikoille

Me ZEISSilla tiedämme, että nykypäivän kilpailuilla markkinoilla teet kovasti töitä kehittääksesi osaamistasi ja yritystäsi. Riippumatta siitä, miten hyviä osaamisesi, palvelusi ja tuotevalikoimasi ovat, jos et markkinoi niitä kunnolla, menetät osan menestyksestä, jonka ansaitsisit.

ZEISS Vision Care Nordicsilla panostamme paljon digitaaliseen markkinointiin loppuasiakkaille. Tavoitteena tehdä ZEISSin brändistä ja linssiratkaisuista tunnetumpia ja helpottaa sinun myyntityötäsi. Toimintamme tähtää myös siihen, että liikkeeseesi tulee enemmän asiakkaita ‒ aina kun asiakas menee ZEISSin verkkosivuille, siellä on korostettu linkki lähimmälle ZEISS-optikolle eli sinulle!

Omien markkinointitoimiemme lisäksi tarjoamme myös laajaa valikoimaa markkinointipalveluja, jotka auttavat sinua esittelemään omaa brändiäsi, osaamistasi ja tuotevalikoimaasi ihmisille paikallisilla markkinoillasi. Lue lisää ZEISSin markkinointipalveluista alla.

  • 50 %:n alennus toisesta linssiparista - pysyvä tarjous
  • Kevään ja syksyn kampanjat uudella ja tuoreella materiaalilla
  • Sosiaalisen median kalenteri, Google MyBusiness, oma blogi tai uutiskirje
  • Automaattiset julkaisut Facebookissa, Instagramissa ja Google My Businessissa
  • Materiaalia silmälaseista ja välineistä verkkosivuillesi
  • ZEISS MyVision -profiili verkkosivuillesi
  • Tuki omilla mainoksilla ja myymälän profiloinnilla
  • Kuvien, videoiden ja tekstien tietokanta
  • Myyntimateriaalit ja -työkalut
  • Myymäläsisustus tyylikkäillä ja käytännöllisillä seinäelementeillä
  • ZEISS-tapahtuma myymälässäsi
  • Oppaat: Lue lisää markkinoinnista

Me ZEISSilla tiedämme, että nykypäivän kilpailuilla markkinoilla teet kovasti töitä kehittääksesi osaamistasi ja yritystäsi. Riippumatta siitä, miten hyviä osaamisesi, palvelusi ja tuotevalikoimasi ovat, jos et markkinoi niitä kunnolla, menetät osan menestyksestä, jonka ansaitsisit.

ZEISS Vision Care Nordicsilla panostamme paljon digitaaliseen markkinointiin loppuasiakkaille. Tavoitteena tehdä ZEISSin brändistä ja linssiratkaisuista tunnetumpia ja helpottaa sinun myyntityötäsi. Toimintamme tähtää myös siihen, että liikkeeseesi tulee enemmän asiakkaita ‒ aina kun asiakas menee ZEISSin verkkosivuille, siellä on korostettu linkki lähimmälle ZEISS-optikolle eli sinulle!

Omien markkinointitoimiemme lisäksi tarjoamme myös laajaa valikoimaa markkinointipalveluja, jotka auttavat sinua esittelemään omaa brändiäsi, osaamistasi ja tuotevalikoimaasi ihmisille paikallisilla markkinoillasi. Lue lisää ZEISSin markkinointipalveluista alla.

  • 50 %:n alennus toisesta linssiparista - pysyvä tarjous
  • Kevään ja syksyn kampanjat uudella ja tuoreella materiaalilla
  • Sosiaalisen median kalenteri, Google MyBusiness, oma blogi tai uutiskirje
  • Automaattiset julkaisut Facebookissa, Instagramissa ja Google My Businessissa
  • Materiaalia silmälaseista ja välineistä verkkosivuillesi
  • ZEISS MyVision -profiili verkkosivuillesi
  • Tuki omilla mainoksilla ja myymälän profiloinnilla
  • Kuvien, videoiden ja tekstien tietokanta
  • Myyntimateriaalit ja -työkalut
  • Myymäläsisustus tyylikkäillä ja käytännöllisillä seinäelementeillä
  • ZEISS-tapahtuma myymälässäsi
  • Oppaat: Lue lisää markkinoinnista

Mistä haluat aloittaa?
Ota meihin yhteyttä päästäksesi alkuun jo tänää osoitteessa  marketing .nordic @zeiss .com 

Aina 50 %:n alennus toisesta linssiparista

Pysyvä tarjouksemme 50 %:n alennus toisesta linssiparista antaa sinulle paljon hauskoja kampanjamahdollisuuksia haluamillasi linsseillä. Autamme sinua mielellämme kehittämään omaa kampanjamateriaalia, veloituksetta! Tarjous koskee halvinta paria ja vain ZEISS-linssejä.

ZEISSin kevään ja syksyn kampanjat

Vuoden aikana meillä on yleensä pari pääviestintäteemaa, joiden kampanjat liittyvät uusiin tai olemassa oleviin tuotteisiin. Kampanjoihin kuuluu uusia ja raikkaita myymälämateriaaleja, mainoksia sekä digitaalisia materiaaleja verkkosivustolle ja sosiaaliseen mediaan. Mukautamme materiaalin mielellämme tarpeisiisi - veloituksetta!

Sosiaalisen median kalenteri, Google MyBusiness, blogi ja uutiskirje

Sosiaalisen median käyttö on tehokas ja helppokäyttöinen tapa jakaa tietoa yrityksestäsi potentiaalisille asiakkaille. Sosiaalisen median sisältöä luodessamme pyrimme tasapainoiseen yhdistelmään koulutusta, viihdettä ja sitoutumista. Tämän tekeminen hyvin vie aikaa. Siksi me ZEISSillä autamme sinua sosiaalisen median ja verkkomarkkinoinnin kalenterilla, jossa on ehdotuksia siitä, mitä voit julkaista kanavissasi viikoittain. Kalenterista löydät myös pieniä artikkeleita, joita voit käyttää GoogleMyBusiness-julkaisuissa ja uutiskirjeissä.

Automaattiset julkaisut Facebookissa, Instagramissa ja Google MyBusiness

Haluatko aktiiviset some-tilit ja GoogleMyBusiness-profiilin, jossa on kattava sisältö, ilman että sinun tarvitsee tehdä muuta kuin julkaista kuvia uusista kehyksistä ja aurinkolaseista, joita sinulla on myymälässäsi? Voimme auttaa sinua lisäämään materiaalin sosiaalisen median ja verkkomarkkinoinnin kalenteriimme ilmaiseksi! Tämä tarkoittaa, että aina kun me ZEISSillä julkaisemme kalenterista löytyvää materiaalia omilla Facebook-, Instagram- ja Google My Business -tileillämme, se näkyy myös sinun kanavillasi.

Materiaalia silmälaseista ja välineistä verkkosivuillesi

Jotta sivustosi tavoittaisi asiakkaat ja hakukoneet löytäisivät sen helposti, sen on sisällettävä asiaankuuluvaa tekstiä, jossa kuvataan yrityksesi sekä tuotteiden ja palveluiden ratkaisemat ongelmat. Kun on kyse näön heikkenemisestä, silmäongelmista ja erityyppisistä silmälaseista, me ZEISSillä haluamme yksinkertaistaa asioita valmiilla teksteillä, joita voit helposti mukauttaa omalle verkkosivustollesi. Jos haluat kirjoittaa lisää näöntarkastusprosessista, löydät myös tekstejä, joissa kerrotaan eri välineidemme hyödyistä.

ZEISS Oma näköprofiilini

Nykyään ostosmatka alkaa usein verkosta, olipa kyse sitten vaatteista, elektroniikasta tai silmälaseista. ZEISS Oma näköprofiilini -testin avulla voit määrittää henkilökohtaiset näkemistottumuksesi ja löytää elämäntyyliisi sopivat silmälasiratkaisut. Näin kuluttaja on paremmin valmistautunut vierailuun luonasi. ZEISSin asiakkaana voit helposti luoda kopion testistä ja julkaista sen omalla verkkosivustollasi. Asiakkaidesi testitulokset siirretään sitten saumattomasti myymälään, joten voit lukea ne etukäteen ja saada lisätietoja heidän yksilöllisistä tarpeistaan ennen neuvojen antamista.

Tuki omilla mainoksilla ja myymälän profiloinnilla

Voimme auttaa sinua kaikenlaisilla mainoksilla tai artikkeleilla, joita tarvitset sanomalehtiin, mediaportaaleihin, kauppakeskusten verkkosivuille, sosiaaliseen mediaan, Googleen tai natiivimainoksiin. Kyseessä voi olla painovalmis kuva, video, liikkuva banneri tai kuvan ja tekstin yhdistelmä. Tuntuuko sinusta, että sinun pitäisi tehdä enemmän töitä yrityksesi profiiloinnin eteen? Autamme sinua mielellämme keskustelemaan vaihtoehdoista, tarkastelemme nykyisiä materiaaleja ja ehdotamme parannuksia. Voimme auttaa sinua kokoamaan viestisi elokuvaksi, yrityskuvaukseksi verkkosivuillesi, profiiliesitteeksi, kampanjaohjelmaksi tai vastaavaksi.

Kuvien, videoiden ja tekstien tietokanta

Haluatko luoda oman kampanjan tai tuoda markkinoille ZEISS-tuotteen, jota et ole vielä myynyt myymälässäsi? Materiaalitietokannastamme löydät aina tuotekuvia, videoita ja tekstejä.

Myyntimateriaalit ja -työkalut

Tarjoamme laajan valikoiman materiaaleja ja työkaluja, joita voit käyttää myymälässäsi ja joiden avulla voit esitellä ja selittää asiakkaillesi eri linssien ominaisuuksia.

Myymäläsisustus tyylikkäillä ja käytännöllisillä seinäelementeillä

Myymäläsisustuksillamme voit helposti sisustaa myymäläsi ajattomasti. Tarjoamme tyylikkäitä seinäelementtejä, joita voidaan käyttää yhdessä instrumenttiemme kanssa tai yksinään hyllyjen, värinäytepidikkeiden ja kehysten kanssa mainosviestejä varten. Seinäelementtejä on saatavana valaistuksella tai ilman valaistusta.

ZEISS-tapahtuma myymälässäsi

Vaikka verkossa tapahtuu nykyään paljon, myymälässä järjestettävä tapahtuma on silti loistava tapa ylläpitää suhteita vakioasiakkaisiin ja tuoda uusia potentiaalisia asiakkaita myymälään. Autamme sinua mielellämme ilmaislahjoilla, ja paikallinen ZEISS-linssiasiantuntijasi on tietysti paikalla vastaamassa asiakkaiden kysymyksiin. Olemme koonneet tarkistuslistan kaikesta, mitä sinun on otettava huomioon, jotta houkutteleva myymälätapahtumasi onnistuisi. Autamme sinua mielellämme viestintämateriaalien, kuten mainosten ja esitteiden kanssa, ja jos haluat mainostaa tapahtumaasi sosiaalisten kanavien kautta, tuotamme kuvia ja autamme Facebook-tapahtuman perustamisessa.

Oppaat: Lue lisää markkinoinnista

Onko jokin markkinoinnin osa-alue, jossa kaipaisit apua alkuun pääsemisessä? Autamme sinua mielellämme sekä käynnistysvaiheessa että jatkuvalla tuella.
Nykyään on yleistä käyttää sosiaalista mediaa verkkosivuston täydentäjänä, ja monet käyttävät näitä kanavia jatkuviin uutisiin ja päivityksiin. Voimme auttaa sinua Facebook-sivun tai Instagram-tilin perustamisessa ja näyttää, miten pääset alkuun sekä tavallisilla postauksilla että mainoksilla.

Olet ehkä käyttänyt paljon aikaa kirjoittaaksesi yrityksestäsi verkkosivustollesi, ja haluat tietenkin, että mahdollisimman monet ihmiset löytävät sinut. Yksi tapa tehdä verkkosivustostasi hakukoneystävällisempi on käyttää ilmaista GoogleMyBusiness-palvelua. Me ZEISSillä voimme auttaa sinua profiilin optimoinnissa. Voimme myös opettaa sinulle, miten voit ostaa Google-mainoksia tietyille tärkeille avainsanoille, jotta sijoitut vielä korkeammalle hakutuloksissa.

Bloggaaminen on loistava tapa esitellä asiantuntemustasi. Hyvän blogikirjoituksen sisällön luominen viikoittain tai kuukausittain vaatii jonkin verran ajatustyötä ja vaivaa, mutta se luo myös mielenkiintoisia mahdollisuuksia esimerkiksi tehokkaaseen natiivimainontaan ja uutiskirjemarkkinointiin. Jos varaat hieman aikaa siihen, että haastattelemme sinua optikkoliiketoimintaasi liittyvistä aiheista, autamme sinua mielellämme luomaan hyvää artikkelimateriaalia.