Kaikki samassa paikassa

Maksimoi tuotteidesi käyttö MyZEISSin avulla

Pääset käyttämään ainutlaatuista sisältöä itsellesi ja tiimillesi.

Ota MyZEISS käyttöön

Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • MyZEISS-asiakasalusta sisältää samassa paikassa kaiken, mitä ZEISS tarjoaa – järjestelmiesi hallinnasta digitaalisiin palveluihin ja oppimiseen.

    • My Learning: Katso kattavia opetusvideoita tuotteista ja osallistu ZEISS Academyn sertifiointikursseihin verkossa. Tutustu kollegoidesi jakamiin kliinisiin tapauksiin Peer Insights -yhteisössä.
    • My Tools: Eksklusiivista potilasmateriaalia oftalmisille asiakkaille liiketoimintasi kasvun tueksi. CONVIVO Image Library on tarjolla yksinomaan ZEISS CONVIVO -asiakkaille.
    • My Systems: Hallinnoi laitteitasi ja tee huoltopyyntöjä – verkossa.
  • MyZEISS on optimoitu jokaiselle käyttäjälle sopivaksi. Suosittelemme käyttämään työsähköpostiosoitettasi rekisteröitymiseen kolmessa helpossa vaiheessa osoitteessa: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • 1. vaihe: Anna työsähköpostiosoitteesi
    • 2. vaihe: Täytä lomake
    • 3. vaihe: Aktivoi tilisi napauttamalla varmennussähköpostiviestissä olevaa linkkiä.
  • Työtehtävistä ja erikoisaloista riippuen on käytettävissä lisätyökaluja. Esimerkiksi CONVIVO-asiakkaillemme tarjottavassa ZEISS CONVIVO Image Library -palvelussa on kollegoidesi jakamia valittuja kliinisiä tapauksia, jotka on hankittu CONVIVO® -järjestelmällä suoritetuista toimenpiteistä. Jatkaessamme laajojen asiakassegmenttiemme tukemista jatkamme myös uusien toimintojen ja palvelujen kehittämistä ja toimittamista.

  • Laadi ja lähetä huoltopyyntöjä "Service Requests"-päänäytöstä tai laitteiden yleiskatsauksen kautta My Systems -osiossa. Jälkimmäisellä tavalla huoltopyyntösi täydennetään valmiiksi esitiedoilla, joihin kuuluu osasto ja sarjanumero. Sen jälkeen valitset ongelman yleisesti ja selität sen tarkemmin. On myös mahdollista ladata kuvia tai videoita, jotka auttavat meitä ymmärtämään ongelman ja ratkaisemaan sen nopeasti. Voit seurata huoltopyyntösi edistymistä milloin tahansa "Service Requests"-kohdasta.

  • Kyllä, MyZEISS sisältää erilaisia tuotteita koskevia opetus- ja vianetsintävideoita sekä dokumentteja. Voit etsiä tuotteisiin liittyviä vikoja lyhyillä ZEISSin ammattilaisten esittämillä opastusvideoilla. Tämän lisäksi vertaistieto tarjoaa laajan kokoelman kollegoidesi valmistelemia ja esittämiä kliinisiä tapauksia, jotka koskevat ZEISS-teknologioiden käyttöä.

Lataukset

  • MyZEISS FAQ Flyer EN

    Tiedostokoko: 309 KB

Jaa tämä sivu