Nuori mies, jolla on lyhyet ruskeat hiukset ja ZEISS-linssit, hymyilee kameralle. Taustalla on ZEISS i.Profiler plus.
ZEISS OPTIKOILLE

ZEISS SmartLife PRO

Yhdistä asiantuntemuksesi ja ZEISSin paras teknologia.

Tutustu ZEISS SmartLife PROhon, eniten kustomoituun  
linssiportfolioon, saatavilla vain ZEISS i.Profiler plus -  käyttäjille.

  • Miellyttävää näkemistä koko päivän ajan dynaamiseen näkemiskäyttäytymiseen yhä digitaalisemmassa maailmassa
  • Mahdollista asiakkaillesi helppo ja vaivaton näkeminen kaikilla etäisyyksillä ja kaikkiin suuntiin
  • Linssien muotoilu mukautuu näkökyvyn muutoksiin ikääntymisen myötä, aina 6-vuotiaista senioreihin

ZEISS SmartLife PRO -linssivalikoima. Vastaus muuttuvaan elämäntapaan.

Digitaalinen yhteisö kasvaa ja yhteydet lisääntyvät joka ikäryhmässä.
  • > 50 %

    yli puolella maapallon väestöstä on kannettava digitaalinen laite.2

  • Yli 55 vuotta

    yli 55-vuotiaiden ikäryhmässä älypuhelinten käyttäjämäärien kasvu on kaikkein suurinta.2

  • 60 %

    alle 5-vuotiaista lapsista alkaa jo käyttää älypuhelimia.3

Asiakkaasi haluavat omiin tarpeisiinsa räätälöityjä asiantuntijaneuvoja.

Asiakkaat haluavat yksilöllisiä kokemuksia; he odottavat brändien räätälöivän tuotteita ja kokemuksia heille.4  He haluavat, että heitä hoitaa silmienhoidon ammattilainen, johon he voivat luottaa. Todellinen asiantuntija, joka pystyy tarjoamaan heille parhaan näön räätälöityjen neuvojen ja ratkaisujen avulla.

  • 86 %  asiakkaista sanoo, että henkilöstön asiantuntemus ja hyvät neuvot ovat myymälän tärkeimpiä ominaisuuksia.5
  • 85 %  asiakkaista sanoo, että yksilöllinen hoito on heille keskeinen tekijä.6
Kuva silmän läpileikkauksesta, jossa näkyy sarveiskalvo ja pupilli.

Näkemistarpeet ovat yksilöllisiä.

Sarveiskalvolla  on suora vaikutus  asiakkaan silmälasimääräykseen ja verkkokalvon kuvan laatuun, ja  pupillin koon  muutokset vaikuttavat verkkokalvon valaistukseen ja terävyysalueeseen, jotka molemmat vaikuttavat tarkkuuteen.

Pupilli vastaa valoon mukauttamalla kokoaan eri valaistusolosuhteiden mukaisesti. Ikääntymisen myötä pupilli menettää laajentumiskykyään.  Kiinnostavaa kyllä, myös saman ikäryhmän sisällä pupillin keskimääräinen halkaisija vaihtelee eri henkilöiden välillä.

Nuori mustahiuksinen mies, jolla on ZEISS SmartLife -linssit, kurottaa hymyillen kättään näytön läpi.

Linssien tulee vastata nykypäivän näkemistarpeisiin.

Keskivertoasiakkaan elämäntapa on muuttunut merkittävästi muutaman viime vuoden aikana. Hyvä, miellyttävä näkökyky on välttämätöntä sille, että arjesta selviää luottavaisena ja tietoisena. Ihmisten silmät ovat nauliintuneina digilaitteisiin myös heidän ollessaan liikkeellä. Katseen jatkuva siirtäminen lukuisista digilaitteista fyysiseen ympäristöömme ja takaisin pitää asiakkaittesi silmät kiireisempinä kuin koskaan ja voi aiheuttaa näkemisen epämukavuutta ja silmien väsymistä. Sen seurauksena arjen tehtävistä suoriutuminen tuntuu raskaammalta ja pahimmassa tapauksessa elämän yksityiskohdat jäävät huomaamatta. On tärkeää, että tarjoat asiakkaillesi paitsi tarkan keskinäön myös hyvin toimivan ääreisnäön, jotta he pystyvät siirtämään katsettaan vaivattomasti eri etäisyksille ja suuntiin. Näkötarpeet muuttuvat iän myötä. Tämän taustalla on kaksi keskeistä tekijää: silmän mukautumiskyvyn heikkeneminen ja pupillin halkaisijan pieneneminen.
  
ZEISSin uudessa ja kattavassa SmartLife®-tuotevalikoimassa hyödynnetään SmartView 2.0 -teknologiaa, joka on vastaus näihin tärkeisiin asiakastarpeisiin ja laajamittaiseen tutkimukseen.
i.Profiler plussan sivukuva.

Ammattimainen silmien mittaus ZEISS i.Profiler plus -järjestelmän ansiosta.

Tarkat ja täydelliset tiedot ovat tärkeitä, jotta asiakkaalle voidaan tarjota linssit, jotka vastaavat täydellisesti hänen yksilöllisiin tarpeisiinsa. ZEISS i.Profiler  plus koostaa jokaiselle potilaalle persoonallisen silmäprofiiliin – joka ylittää reilusti perinteisen refraktion rajat. ZEISS i.Profiler  plus mahdollistaa syvällisen, tarkan analyysin asiakkaittesi silmistä, niin että saat välittömästi kokonaisvaltaisen näkemyksen heidän henkilökohtaisista silmiä koskevista tiedoistaan.

  • Nopea ja erittäin tarkka aaltorintamamittaus ja asiakkaasi silmien analyysi, jotka tuottavat ainutlaatuisen visuaalisen optiikan profiilin.7
  • ZEISS i.Profiler  plus määrittää kunkin henkilön yksilöllisen pupillin koon.
  • Molempien silmien automaattinen profilointi 60 sekunnissa  .8
  • Näöntarkkuus 20/20  94 prosentilla potilaista.9
  • 50 %  :n ajansäästö subjektiivisessa refraktiossa.10
Nuori ZEISS-linssejä käyttävä mies katsoo kameraan ja pitelee iPadia, jolla näkyvät tarkat esitiedot subjektiivisesta refraktiosta.

ZEISS i.Profiler plus mahdollistaa eniten räätälöidyn linssivalikoimamme.

Se tukee sinua parhaan mahdollisen ratkaisun löytämisessä ja selittämisessä jokaiselle potilaalle, sillä se tarjoaa sinulle yksityiskohtaiset esitiedot tarkkaa subjektiivista refraktiota varten:  

  • Tämänhetkinen visuaalisen optiikan profiili, johon sisältyvät korkean asteen aberraatiot ja sarveiskalvon tiedot.
  • Erittäin tarkka objektiivinen refraktio.
  • ZEISS i.Scription -analyysi.

Lisäksi ainutlaatuiseen visuaalisen optiikan profiiliin sisältyy kunkin potilaan yksilöllinen pupillin koko.

Silmän pupilli, jossa näkyy sinistä ja vaaleanvihreää.

ZEISS Individual Luminance Design 2.0 -teknologia tekee linsseistä tarkemmat.11

ZEISS Individual Luminance Design -teknologia ottaa huomioon yksilöllisen pupillin koon kaikissa valaistusolosuhteissa. Perustana käytetään ZEISS i.Profiler  plus  -mittausta ja asiakkaan syntymäpäivää:

ZEISS i.Profiler  plus  -mittaus:
Silmän keskimääräinen altistuminen valolle ZEISS i.Profiler  plus  -mittauksen aikana on 100 cd / m².14

Tietojen muuttaminen koko päivää vastaavien valaistusolosuhteiden mukaisiksi:
Keskimääräinen valonvoimakkuus päivän aikana on ~ 60 cd / m².14  Tämän vuoksi molempien silmien keskimääräinen pupillin halkaisija muunnetaan mittauksen aikaisista valaistusolosuhteista koko päivän valaistusolosuhteiksi.

Realistinen vertailu  perustuen ikään:
ZEISS takaa, että tuloksena saatu yksilöllinen pupillin koko on ± 1 mm:n kohtuullisen poikkeaman sisällä asiakkaan iän mukaisesti.15

ZEISS SmartLife PRO -linssivalikoima.

Löydä kaikkein yksilöidyin ratkaisu kunkin asiakkaan ainutlaatuisiin tarpeisiin.
  • 3D-kuva digitaalisista ja moniteholinsseistä, joissa on sumeat alueet äärilaidoilla ja jotka on tarkoitettu yli 40-vuotiaille.

    Moniteholinssit

    • ZEISS Progressive SmartLife PRO Individual 3 -linssit

Ota meihin yhteyttä

Varaa tapaaminen

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

Ryhdy ZEISSin kumppaniksi

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

  • 1

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 2

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart - Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 3

    Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.

  • 4

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 5

    IMW-Köln. (2015). Kuluttajien segmentointi & digitaalinen viestintäkäyttäytyminen. n=11 845, D, BR, CN, US, IT.

  • 6

    IMW-Köln. (2015). Kuluttajien segmentointi & digitaalinen viestintäkäyttäytyminen. n= 2 778 (terveyspäälliköitä käsittelevä osa), D, BR, CN, US, IT.

  • 7

    Käyttämällä erityisesti kehitettyä pisteetöntä varmennusmenetelmää (asiakirja-aineisto. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), ZEISS i.Profiler plus -autorefraktio ja aaltorintaman aberraation mittaukset on kalibroitu osoittamaan tarkkuus +/-0.1 D, joka ylittää autorefraktoreja koskevan ISO-standardin, jossa edellytetään ainoastaan enimmäisaskelarvoa 0.25 (silmärefraktometrejä koskeva ISO-standardi, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 8

    Viidelle koehenkilölle suoritettu mittaus, mukaan lukien koko mittaukseen kuluvan ajan mittaus ajastimella. Raportti: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 9

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD ja Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, Kalifornia), kaksoissokkokokeena toteutettu mieltymystesti, jossa verrattiin ZEISS i.Scription -linssejä ja vastaavia ZEISSin freeform-testilinssejä (n=37), 2016.

  • 10

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, oftalmologisen tutkimuksen laitos, Tübingenin Eberhard Karls -yliopisto, maaliskuu. 2016.

  • 11

    Perustuu: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Teknologia- & innovaatio -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 12

    Innovaatio & teknologia -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE 2020.

  • 13

    Perustuu: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Teknologia- & innovaatio -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE, 2020.