ZEISS OPTIKOILLE

ZEISS SmartLife PRO

Yhdistä asiantuntemuksesi ja ZEISSin paras teknologia.

Tutustu ZEISS SmartLife PROhon, eniten kustomoituun  
linssiportfolioon, saatavilla vain ZEISS i.Profiler plus -  käyttäjille.

  • Näkemisen mukavuutta yhteydessä olevaan ja liikkuvaan elämäntapaan koko päivän ajan
  • Mahdollista asiakkaillesi helppo ja vaivaton näkeminen kaikilla etäisyyksillä ja kaikkiin suuntiin
  • Linssien muotoilu mukautuu näkökyvyn muutoksiin ikääntymisen myötä
  • ZEISS SmartView -teknologia 2.0

    ZEISS SmartLife PRO perustuu ZEISS SmartView -teknologiaan – kokeiltu ja testattu¹ modernia elämää varten, jotta voit tarjota asiakkaillesi laajan näkökentän heidän ollessaan verkossa ja liikkeellä.

  • ZEISS i.Profiler plus

    Avain ZEISSin eniten räätälöityihin linsseihin, mahdollistaa asiakkaan silmien "sormenjäljen" mittaamisen sekä täsmällisen pupillin koon mittauksen.  

  • Ryhdy asiantuntijaksi, johon asiakkaat voivat luottaa

    Saa tarjontasi erottumaan ja erotu luotettuna asiantuntijana ZEISS SmartLife PROn avulla.

ZEISS SmartLife -valikoima. Vastaus muuttuvaan elämäntapaan.

Digitaalinen yhteisö kasvaa ja yhteydet lisääntyvät joka ikäryhmässä.

  • > 50 %

    Yli puolella maapallon väestöstä on kannettava digitaalinen laite.2

  • 57 %

    maailman väestöstä on internetissä.3

  • +1 Million

    uutta internet-käyttäjää päivässä.

  • 55+ years

    Yli 55-vuotiaiden ikäryhmässä älypuhelinten käyttäjämäärien kasvu on kaikkein suurin.4

  • 48 %

    vuotuinen kasvu älykellojen toimituksissa vuoden 2019 ensimmäiseen neljännekseen saakka.5

Asiakkaasi haluavat omiin tarpeisiinsa räätälöityjä asiantuntijaneuvoja.

Asiakkaat haluavat  yksilöllisiä kokemuksia; he odottavat brändien räätälöivän tuotteita ja kokemuksia heille.6  He haluavat, että heitä hoitaa silmienhoidon ammattilainen, johon he voivat luottaa. Todellinen asiantuntija, joka pystyy tarjoamaan heille parhaan näön räätälöityjen neuvojen ja ratkaisujen avulla.

  • 86 %  asiakkaista sanoo, että henkilöstön asiantuntemus ja hyvät neuvot ovat myymälän tärkeimpiä ominaisuuksia.7
  • 85 %  asiakkaista sanoo, että yksilöllinen hoito on heille keskeinen tekijä.8

Näkemistarpeet ovat yksilöllisiä.

Sarveiskalvolla  on suora vaikutus  asiakkaan silmälasimääräykseen ja verkkokalvon kuvan laatuun, ja  pupillin koon  muutokset vaikuttavat verkkokalvon valaistukseen ja terävyysalueeseen, jotka molemmat vaikuttavat tarkkuuteen.

Pupilli vastaa valoon mukauttamalla kokoaan eri valaistusolosuhteiden mukaisesti. Ikääntymisen myötä pupilli menettää laajentumiskykyään.  Kiinnostavaa kyllä, myös saman ikäryhmän sisällä pupillin keskimääräinen halkaisija vaihtelee eri henkilöiden välillä.

Linssien tulee vastata nykypäivän näkemistarpeisiin.

Keskivertoasiakkaan elämäntapa on muuttunut merkittävästi muutaman viime vuoden aikana. Asiakkaat elävät nopeatempoisessa maailmassa ja ovat jatkuvasti yhteydessä, sekä verkossa että sen ulkopuolella.  Hyvä, miellyttävä näkökyky on välttämätöntä sille, että arjesta selviää itsevarmana ja valppaana. Ihmisten silmät ovat nauliintuneina digilaitteisiin myös heidän ollessaan liikkeellä. Katseen jatkuva siirtäminen digilaitteista fyysiseen ympäristöömme ja takaisin pitää asiakkaittesi silmät kiireisempinä kuin koskaan ja voi aiheuttaa näön epämukavuutta ja silmien väsymistä. Sen seurauksena arjen tehtävistä suoriutuminen tuntuu raskaammalta ja pahimmassa tapauksessa elämän yksityiskohdat jäävät huomaamatta. On tärkeää, että tarjoat asiakkaillesi paitsi tarkan keskinäön myös hyvin toimivan ääreisnäön. Sen ansiosta he pystyvät helposti vaihtamaan eri etäisyyksien ja suuntien välillä luoviessaan läpi elämän.  Sen lisäksi näkötarpeet muuttuvat iän myötä. Tämän taustalla on kaksi keskeistä tekijää: silmän mukautumiskyvyn heikkeneminen ja pupillin halkaisijan pieneneminen.
  
ZEISSin Uudessa ja kattavassa SmartLife-tuotevalikoimassa hyödynnetään SmartView-teknologiaa  , joka on vastaus näihin tärkeisiin asiakastarpeisiin ja laajamittaiseen tutkimukseen.

Ammattimainen silmien mittaus ZEISS i.Profiler plus -järjestelmän ansiosta.

Tarkat ja täydelliset tiedot ovat tärkeitä, jotta asiakkaalle voidaan tarjota linssit, jotka vastaavat täydellisesti hänen yksilöllisiin tarpeisiinsa. ZEISS i.Profiler  plus koostaa jokaiselle potilaalle persoonallisen silmäprofiiliin – joka ylittää reilusti perinteisen refraktion rajat.

ZEISS i.Profiler  plus mahdollistaa syvällisen, tarkan analyysin asiakkaittesi silmistä, niin että saat välittömästi kokonaisvaltaisen näkemyksen heidän henkilökohtaisista silmiä koskevista tiedoistaan.

  • Nopea ja erittäin tarkka aaltorintamamittaus ja asiakkaasi silmien analyysi, jotka tuottavat ainutlaatuisen visuaalisen optiikan profiilin.9
  • ZEISS i.Profiler  plus määrittää kunkin henkilön yksilöllisen pupillin koon.
Keskeiset edut
  • Molempien silmien automaattinen profilointi 60 sekunnissa  .10
  • Näöntarkkuus 20/20  94 prosentilla potilaista.11
  • 50 %  :n ajansäästö subjektiivisessa refraktiossa.12

ZEISS i.Profiler plus mahdollistaa eniten räätälöidyn linssivalikoimamme.

Se tukee sinua parhaan mahdollisen ratkaisun löytämisessä ja selittämisessä jokaiselle potilaalle, sillä se tarjoaa sinulle yksityiskohtaiset esitiedot tarkkaa subjektiivista refraktiota varten:  

  • Tämänhetkinen visuaalisen optiikan profiili, johon sisältyvät korkean asteen aberraatiot ja sarveiskalvon tiedot.
  • Erittäin tarkka objektiivinen refraktio.
  • ZEISS i.Scription -analyysi.

Lisäksi ainutlaatuiseen visuaalisen optiikan profiiliin sisältyy kunkin potilaan yksilöllinen pupillin koko.

ZEISS Individual Luminance Design -teknologia 2.0 tekee linsseistä tarkemmat.13

ZEISS Individual Luminance Design -teknologia ottaa huomioon yksilöllisen pupillin koon kaikissa valaistusolosuhteissa. Perustana käytetään ZEISS i.Profiler  plus  -mittausta ja asiakkaan syntymäpäivää:

ZEISS i.Profiler  plus  -mittaus:
Silmän keskimääräinen altistuminen valolle ZEISS i.Profiler  plus  -mittauksen aikana on 100 cd / m².14

Tietojen muuttaminen koko päivää vastaavien valaistusolosuhteiden mukaisiksi:
Keskimääräinen valonvoimakkuus päivän aikana on ~ 60 cd / m².14  Tämän vuoksi molempien silmien keskimääräinen pupillin halkaisija muunnetaan mittauksen aikaisista valaistusolosuhteista koko päivän valaistusolosuhteiksi.

Realistinen vertailu  perustuen ikään:
ZEISS takaa, että tuloksena saatu yksilöllinen pupillin koko on ± 1 mm:n kohtuullisen poikkeaman sisällä asiakkaan iän mukaisesti.15

ZEISS SmartLife PRO -valikoima.

Tarvitsivatpa asiakkaasi yksiteholinssit, moniteholinssit tai jotakin muuta, kaikkein eniten räätälöity linssivalikoimamme auttaa heitä pysymään ajan hermolla.

  • Yksiteholinssit

    • Single Vision Individual
    • Yksiteholinssit
  • Digital-linssit

    • Digital Individual
    • Digital
  • Moniteholinssit

    • Progressive Individual
    • Progressive Superb
    • Progressive Plus
    • Progressive Pure

Ota meihin yhteyttä

Varaa tapaaminen

Form is loading...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

Ryhdy ZEISSin kumppaniksi

Form is loading...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

  • 1

    Viittaus ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 4

    Dynaaminen katsetutkimus - digilaitteiden aiheuttamat muutokset katseen käyttäytymisessä. ZEISS Vision Science Lab, Tübingenin yliopiston silmientutkimuslaitos, 2019. Asiakirja-aineisto.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 7

    IMW-Köln. (2015). Kuluttajien segmentointi & digitaalinen viestintäkäyttäytyminen. n=11 845, D, BR, CN, US, IT.

  • 8

    IMW-Köln. (2015). Kuluttajien segmentointi & digitaalinen viestintäkäyttäytyminen. n= 2 778 (terveyspäälliköitä käsittelevä osa), D, BR, CN, US, IT.

  • 9

    Käyttämällä erityisesti kehitettyä pisteetöntä varmennusmenetelmää (asiakirja-aineisto. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), ZEISS i.Profiler plus -autorefraktio ja aaltorintaman aberraation mittaukset on kalibroitu osoittamaan tarkkuus +/-0.1 D, joka ylittää autorefraktoreja koskevan ISO-standardin, jossa edellytetään ainoastaan enimmäisaskelarvoa 0.25 (silmärefraktometrejä koskeva ISO-standardi, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    Viidelle koehenkilölle suoritettu mittaus, mukaan lukien koko mittaukseen kuluvan ajan mittaus ajastimella. Raportti: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD ja Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, Kalifornia), kaksoissokkokokeena toteutettu mieltymystesti, jossa verrattiin ZEISS i.Scription -linssejä ja vastaavia ZEISSin freeform-testilinssejä (n=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, oftalmologisen tutkimuksen laitos, Tübingenin Eberhard Karls -yliopisto, maaliskuu. 2016.

  • 13

    Perustuu: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Teknologia- & innovaatio -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 14

    Innovaatio & teknologia -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE 2020.

  • 15

    Perustuu: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Teknologia- & innovaatio -osaston analyysit, ZEISS Vision Care, DE, 2020.