ZEISS SmartLife -linssit
ZEISS OPTIKOILLE

ZEISS SmartLife -linssit

Huomaa ero.

Paras kattava linssivalikoima ZEISSilta. Innovatiivinen moderni tuote, joka täyttää nykypäivän asiakkaiden näkötarpeet heidän iästään riippumatta. Yhdistettynä palveluusi ja asiantuntemukseesi SmartLife-linssimme tarjoavat asiakkaillesi täysin uuden näkemiskokemuksen.

  • Antaa näkemisen mukavuutta yhteydessä olevaan ja liikkuvaan elämäntapaan koko päivän ajan
  • Näkeminen on helppoa ja vaivatonta kaikilla etäisyyksillä ja kaikkiin suuntiin
  • Linssien muotoilu mukautuu näkökyvyn muutoksiin ikääntymisen myötä
  • Yksiteholinssit

    Optimoi yksiteholinssit sekä kauko- että lähietäisyyksiä varten kolmiulotteisen objektiavaruusmallin perusteella. Parantaa optista suorituskykyä suurempien, selkeämpien näkökenttien avulla.1

    • ZEISS Single Vision SmartLife
    • ZEISS Single Vision SmartLife Individual
  • Digital-linssit

    Tarjoaa pehmeämmän siirtymisen kohti linssin reunoja ja vähemmän asiakkaan kokemaa epätarkan näkemisen tunnetta. Sen ansiosta ääreisnäkö toimii luonnollisessa dynaamisessa vuorovaikutuksessa ja aiheuttaa vähemmän silmien rasittumisen tunnetta.2 Muotoilu muistuttaa ZEISS SmartLife -moniteholinssejä, joten siirtyminen moniteholinsseihin on myöhemmin helpompaa.

    • ZEISS Digital SmartLife
    • ZEISS Digital SmartLife Individual
  • Moniteholinssit

    Moniteholinssimme tarjoavat pehmeämmän siirtymisen kohti linssin reunoja ja vähemmän asiakkaan kokemaa epätarkan  näkemisen tunnetta. Tämä mahdollistaa ääreisnäön luonnollisessa dynaamisessa vuorovaikutuksessa, mikä sallii hyvän näkemisen läheltä kauas kaikilla näköalueilla.3

    • ZEISS Progressive SmartLife Pure
    • ZEISS Progressive SmartLife Plus
    • ZEISS Progressive SmartLife Superb
    • ZEISS Progressive SmartLife Individual

Miksi ZEISS kehitti SmartLife-tuotevalikoiman?

Se on vastaus muuttuvaan elämäntapaan.

  • > 50 %

    Yli puolella   maapallon väestöstä on kannettava digitaalinen laite.4

  • 57 %

    maailman väestöstä on internetissä.5

  • +1 Million

    uutta internet-käyttäjää päivässä.5

  • 55+ years

    Yli 55-vuotiaiden ikäryhmässä älypuhelinten käyttäjämäärien kasvu on kaikkein suurin.6

  • 48 %

    vuotuinen kasvu älykellojen toimituksissa vuoden 2019 ensimmäiseen neljännekseen saakka.7

Elämäntapamme on yhteydessä oleva ja jatkuvasti liikkeessä, mikä vaikuttaa näkemiskäyttäytymiseemme.

Asiakkaasi elävät kiireisessä maailmassa ja ovat jatkuvasti yhteydessä ihmisiin, tietoon ja asioihin, niin verkossa kuin verkon ulkopuolella. Heidän silmänsä ovat nauliintuneina digilaitteisiin myös heidän ollessaan liikkeellä. Silti elämä on enemmän kuin pelkät ruudut edessämme. Katseen siirtäminen jatkuvasti digilaitteista fyysiseen ympäristöömme ja takaisin voi olla haastavaa silmille ja aiheuttaa näön epämukavuutta ja silmien väsymistä. Sen seurauksena arjen tehtävistä suoriutuminen tuntuu raskaammalta ja pahimmassa tapauksessa elämän yksityiskohdat jäävät huomaamatta. Hyvä, miellyttävä näkökyky on välttämätöntä sille, että arjesta selviää luottavaisena ja tietoisena. Asiakkaasi eivät tarvitse vain tarkkaa keskinäköä vaan myös hyvin toimivaa ääreisnäköä. Sen ansiosta he pystyvät helposti vaihtamaan eri etäisyyksien ja suuntien välillä luoviessaan läpi elämän.

Näkötarpeemme muuttuvat iän myötä.

Silmän anatomiset ja fysiologiset muutokset voivat johtaa erilaisiin näkemisen haasteisiin ajan myötä. Olivatpa asiakkaasi minkä ikäisiä tahansa, heidän on selviydyttävä nykyiseen moderniin elämäntapaan liittyvästä silmien rasittumisesta. Sen lisäksi heidän näkötarpeensa muuttuvat iän myötä. Siihen on kaksi pääsyytä:

  • Silmän mukautumiskyky vähenee.
  • Pupillin läpimitta pienenee.

Paras valikoima nykyajan silmälasilinssien käyttäjien visuaalisiin tarpeisiin.

Laajan tutkimustyön pohjalta syntynyt ZEISSin uusi ja kattava SmartLife-tuotevalikoima  on vastaus näihin asiakastarpeisiin. Tarvitsivatpa asiakkaasi yksiteholinssit, moniteholinssit tai jotakin muuta, ratkaisumme auttavat kaikkia silmälasien käyttäjiä pysymään ajan hermolla.

  • Helppo ja yksinkertainen myydä.
  • Tuo asiakkaille laajan näkökentän ja näkemisen mukavuutta yhteydessä olevaan ja liikkuvaan elämäntapaan, iästä ja näkemisen haasteista riippumatta.
  • Näkeminen on helppoa ja vaivatonta kaikilla etäisyyksillä ja joka suuntaan tunnetusti hyvän laadun ansiosta.
  • ZEISS SmartLife -linssien muotoilu mukautuu näkökyvyn muutoksiin ikääntymisen myötä.

Taattu asiakastyytyväisyys ZEISS SmartLife -linsseillä.

  • 94 %

    koki näkemisen helpoksi joka suuntaan ZEISS SmartLife Single Vision -linsseillä.9

  • 81 %

    ZEISS SmartLife Digital -linsseillä 81 % käyttäjistä koki miellyttävän näön alueen laajaksi väli- ja lähinäköä vaativissa tehtävissä.10

  • 80 %

    neljä viidestä käyttäjästä koki näkevänsä vaivattomasti kaikilla näköalueilla aina lähinäön alueelta kaukonäön alueelle saakka ZEISS SmartLife -moniteholinsseillä.11

Innovaatio ZEISS SmartView -teknologian taustalla

Mukana kaikissa ZEISS SmartLife -linsseissä.

  • Älykäs dynaaminen optiikka

    Huippuluokan 3D-objektiavaruusmallinnus ja uudet muotoilun yksityiskohdat mukautuvat nykyajan dynaamiseen näkemiseen ja saavat aikaan pehmeämmän siirtymän kaikkien näköalueiden välillä.

  • Ikä-älykkyys

    Ottaa huomioon näkemistarpeiden muutokset asiakkaan jokaisessa elämänvaiheessa.

  • Kirkas ja ohut optiikka

    ZEISSin tarkkuuslupaus ja linssien estetiikka takaavat tasapainon optiikan sekä ohuiden, keveiden linssien välillä.

Ota meihin yhteyttä

Varaa tapaaminen

Form is loading...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

Ryhdy ZEISSin kumppaniksi

Form is loading...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

  • 1

    88 % koki näkevänsä vaivattomasti kaikille etäisyyksille. Lähde: ZEISS SmartLife -linssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus, n=48 osallistujaa (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 2

    63 % koki silmänsä vähemmän rasittuneiksi illalla verrattuna aikaisempiin linsseihinsä. Lähde: ZEISS SmartLife -linssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus, n=52 osallistujaa (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 3

    Neljä viidestä koki näkevänsä vaivattomasti kaikilla näköalueilla aina lähinäön alueelta kaukonäön alueelle saakka. Lähde: 80 % kuluttajista koki siirtymisen kaikkien näköalueiden välillä saumattomaksi (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). ZEISS SmartLife -linssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus, n=82 osallistujaa. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 6

    Dynamic gaze study - Changes in gaze behaviour through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Data on file.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart - Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 9

    94 % koki näkemisen helpoksi kaikkiin suuntiin. Lähde: ZEISS SmartLife -linssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus, n=48 osallistujaa (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 10

    81 % koki miellyttävän näön alueen laajaksi väli- ja lähinäköä vaativissa tehtävissä. Lähde: ZEISS SmartLife -linssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus, n=52 osallistujaa (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 11

    80 % kuluttajista koki siirtymisen kaikkien näköalueiden välillä saumattomaksi (niiden osallistujien prosenttiosuus, jotka ovat "vahvasti samaa mieltä", "samaa mieltä" tai "jossain määrin samaa mieltä"). ZEISS SmartLife -moniteholinssivalikoiman ulkoinen kuluttajien hyväksyntätestaus,
    n=82 osallistujaa. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.