ZEISS-huoltopalvelut
ZEISS-huoltopalvelut

Voit keskittyä potilastyöhön.

ZEISS OPTIME

ZEISS-huoltopalveluiden avulla voit keskittyä siihen, mitä teet parhaiten: tarjoamaan potilaille ensiluokkaista hoitoa.

ZEISS OPTIME -suunnitelman avulla voit keskittyä potilastyöhön.

ZEISSin OPTIME®-huoltosuunnitelmien avulla tarpeesi asetetaan etusijalle, jolloin pystyt työskentelemään ilman rajoituksia ja välttämään järjestelmiesi odottamattoman häiriöajan.

Voimme tukea klinikkasi tai vastaanottosi prosesseja huoltopalveluillamme, jotka ulottuvat paljon laajemmalle kuin takuu. Yhteen huoltosuunnitelmaan voidaan räätälöidä laaja valikoima huoltopalveluita asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan.

ZEISS OPTIME tarjoaa tämän kaiken.

ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelmat

Nämä kolme räätälöitävää OPTIME-huoltosuunnitelmaa tarjoavat turvaverkon ZEISS-järjestelmillesi – kokemuksella, sertifioidusti ja luotettavasti. Huoltomme auttaa säilyttämään ZEISS-järjestelmäsi arvon ja siihen sijoitetun pääoman tuoton. Huollettu instrumentti varmistaa oikeat diagnoosit ja täsmällisen hoidon, jotka ovat laadukkaan potilastyön perusta. Voit myös valita monia eri lisäosia. Teemme kanssasi tiivistä yhteistyötä, jotta löydämme parhaiten vaatimuksiasi vastaavan ratkaisun.

  • OPTIME complete

    Jos järjestelmäympäristösi on tehtävien kannalta olennaisen tärkeä (esim. kaihileikkausjärjestelmä osana kaihinhoidon työnkulkua), jokin laite on kriittinen työnkulun kannalta ja vaikuttaa siksi koko laitokseen tai jos ZEISS-järjestelmän käytettävyysaika on kriittinen, valitse silloin OPTIME complete. Se on täyden huoltopalvelun paketti, joka tarjoaa parhaan käytettävyysajan ja nopeimmat keskimääräiset korjausajat ilman taloudellista riskiä. Asiasi asetetaan etusijalle, ja voit nauttia mielenrauhasta.

  • OPTIME advanced

    Jos laitteesi on tehtävien kannalta herkkä, sillä on huomattava vaikutus työnkulkuun ja häiriöajasta seuraisi erittäin suuri tuottavuuden heikkeneminen, valitse silloin OPTIME advanced. Siinä yhdistyy neljä hyötyä: ei odottamattomia huoltokustannuksia, johdonmukainen järjestelmän ja palvelun laatu, erinomainen käytettävyysaika sekä erinomainen joustavuus, luotettavuus ja tehokkuus.

  • OPTIME prevent

    Jos ZEISS-järjestelmälläsi on vähäisempi vaikutus työnkulkuun ja sinulla on olemassa varajärjestelmä, jos kyseessä on tekniikaltaan perustason tuote ja jos laitoksesi toimii pienemmällä budjetilla, OPTIME prevent on oikea huoltosuunnitelma sinulle. Sen avulla voit välttää odottamattomat huoltokustannukset ja pääset hyötymään säännöllisistä turvallisuus- ja laaduntarkastuksista. Sopimus myös varmistaa pidemmän käyttöiän järjestelmälle.

Mukautetut huoltosuunnitelmat päivittäisten rutiiniesi mukaan

Huoltopalvelujen valikoima voi vaihdella maakohtaisesti paikallisista määräyksistä riippuen.

Ennakoiva huolto Ennakoiva huolto sekä säännölliset järjestelmän turvallisuuden ja laadun tarkastukset auttavat varmistamaan järjestelmien pitkän käyttöiän.
Etätuki Etäyhteydellä toimiva korjaus, työpöydän jakaminen, sovellustuki ja lokitiedostojen analyysit voivat lyhentää häiriöaikaa.
Päivitykset Laitteisto- ja ohjelmistopäivitykset parantavat järjestelmien turvallisuutta ja suorituskykyä.
MyZEISS Verkossa toimivan asiakasalustan avulla voit avata huoltopyyntöjä, ladata ohjelmistotiedostoja ja hallinnoida ZEISS-järjestelmiäsi 24/7.
Korjaava huolto Jos johonkin järjestelmään tulee toimintahäiriö, pätevä huoltotiimimme auttaa.
Varaosat Voit tilata ja vastaanottaa hyväksymiämme varaosia aina kun tarvitset niitä, jotta voit keskittyä laadukkaaseen potilastyöhön.
Muut huoltotoiminnot Voit tiedustella muita huoltotoimintoja ZEISS-järjestelmän, asennuksen tai sijaintipaikan mukaan.

OPTIME complete

pyynnöstä

OPTIME advanced

aika + materiaalit

pyynnöstä

OPTIME prevent

ei saatavilla

aika + materiaalit

aika + materiaalit

pyynnöstä

Muut huoltotoiminnot

  • Parannukset

    Ohjelmistopäivitykset

    ZEISS voi toimittaa uusia sovellusominaisuuksia ja ohjelmistopäivityksiä, jolloin voit olla varma, että järjestelmissäsi on uusimmat saatavilla olevat versiot.

  • Lainajärjestelmät

    Lainajärjestelmät

    Jos järjestelmää ei voida korjata paikan päällä, se täytyy mahdollisesti lähettää omaan korjauskeskukseemme. Joissain tilanteissa voimme toimittaa korvaavan järjestelmän siksi aikaa, kunnes saamme oman järjestelmäsi kuntoon.

  • Sovellustuki

    Sovellustuki

    Sertifioitu ZEISSin sovellusasiantuntija tarjoaa sovelluskoulutusta sinulle ja tiimillesi joko omassa toimipaikassasi tai jossain koulutuskeskuksistamme.

  • Integroinnin ja migraation tuki

    Integroinnin ja migraation tuki

    IT-huoltomme voi auttaa siirtämään järjestelmän toimipaikkasi IT-ympäristöön ja tekemään tarvittavat verkkoasetukset.

  • Työajan jälkeen

    Työajan jälkeen

    Sopimuksen mukaiset pidennetyt palveluajat ennakoivalle ja/tai korjaavalle huollolle (maanantaista perjantaihin ja/tai viikonloppuisin sekä pyhäpäivinä).

  • BioMed-perehdytys

    BioMed-perehdytys

    Erityinen BioMed-perehdytys antaa sinulle perusteellista tietoa ZEISS-järjestelmistäsi sekä niiden parhaista mahdollisista käyttötavoista, ominaisuuksista ja huollosta.

Pyydä meiltä lisätietoa ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelmista

Ladataan lomaketta...

Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

MyZEISS-asiakasalusta

Hallinnoi ZEISS-järjestelmiäsi verkossa.

MyZEISS on asiakasalusta, jolla voit ottaa käyttöön kaikki ZEISS-järjestelmiesi tarjoamat mahdollisuudet. Voit valita laajasta valikoimasta perehdytysvideoita, kerätä tietoa vertaisilta ja hyödyntää kattavia tukityökaluja, jotta voit käyttää järjestelmiäsi mahdollisimman tehokkaasti ja pitää samalla häiriöajat mahdollisimman lyhyinä.

Omat järjestelmäni

Saat yhteenvedon kaikista ZEISS-järjestelmistäsi. Voit tarkastella ZEISS-järjestelmiesi perustietoja, kuten niiden sijainteja. Voit tarkistaa monia tietoja verkossa (esim. asennuspäivä ja sopimuksen tila) ja lähettää muutospyyntöjä suoraan MyZEISS-alustan kautta.

Saatavilla vain varmennetuille ZEISSin asiakkaille.

Huoltopyynnöt

Tarkastele kaikkia uusia, olemassa olevia ja menneitä huoltotilauksia. Luo uusia huoltopyyntöjä verkossa ja seuraa olemassa olevien pyyntöjen tilaa 24/7. Lisää kuvia, lokitiedostoja tai muita tietoja mihin tahansa huoltotilaukseen. Ne auttavat meitä diagnosoimaan ongelmia ja ratkaisemaan niitä nopeammin.

Saatavilla vain varmennetuille ZEISSin asiakkaille.

Ohjelmistojen latausportaali

MyZEISS-alustalla voit ladata ohjelmistotiedostoja, kuten asennuspaketteja tai turvallisuuspäivityksiä, joilla varmistat, että ZEISS-järjestelmäsi ovat ajan tasalla, ja pidät odotusajat mahdollisimman lyhyinä.

Edellyttää erillistä rekisteröitymistä ja kirjautumista.

Haluatko maksimoida järjestelmäsi käytön?

Liity MyZEISS-alustalle tänään.

Esittelemme all-in-one-alustamme, joka on räätälöity juuri sinun tarpeisiisi. Se sisältää laajan kirjaston vertaisartikkeleita, kattavia koulutuksia sekä hyödyllisiä työkaluja ja toimintoja ZEISS-laitteita varten.

Onnistu älykkäästi – ZEISS Smart Services

  • Yhdistä järjestelmäsi niin saat välittömästi etätukea, mikä lyhentää vastausaikoja ja lisää järjestelmän saatavuutta.
  • Sertifioidut asiantuntijamme etsivät kanssasi oikeat varaosat ja varmistavat nopean vianetsinnän.
  • Kyberturvallisuus ja turvalliset yhteydet kansainvälisten standardien mukaisesti (esim. ISO/IEC 27001)
    .

Ota meihin yhteyttä

Myynti- ja tuotetiedustelu

Ladataan lomaketta...

Lisää tuotetietoja tai myyntitiedustelun tekeminen.
Ilmoita tuote, josta olet kiinnostunut, sekä tiedot, joita haluat pyytää.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Huoltoa koskeva tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Tukipyyntö tai ZEISS-tuotetta koskevat kysymykset.
Täytä tämä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Yleinen tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Yleiset työpaikkoja, lehdistöä ja yrityksen tietoja koskevat tiedustelut.
Anna tarkempia pyyntöäsi koskevia tietoja.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.