ZEISS-huoltopalvelut

Voit keskittyä potilastyöhön.

ZEISS OPTIME

Hyödynnä ZEISS-huoltopalveluita, jotta voit keskittyä klinikkasi tai vastaanottosi tärkeimpään tehtävään: potilaiden laadukkaaseen hoitoon.

Sairaanhoidon ammattilaiset, tietohallintopäälliköt ja klinikoiden johtajat kaikkialta maailmasta kertovat arjen haasteistaan. Katso kuinka luotettava järjestelmien kunnossapito ja korjaus, läpinäkyvät prosessit ja digitaalinen tuki sujuvoittavat klinikoiden ja vastaanottojen toimintaa ZEISSin OPTIME® -huoltosuunnitelmien avulla. Seuraaville videoille, joita ZEISSin asiakkaat ovat kuvanneet ympäri maailmaa, on talletettu näitä hetkiä ja kokemuksia.

ZEISS-huoltopalvelut ovat tunnettuja korkeasta asiakastyytyväisyydestä

Asiakkaat ympäri maailman luottavat ZEISS OPTIME -ratkaisuun. Meillä on vuosikymmenten kokemus klinikan ja vastaanoton tarpeisiin vastaamisesta. Luotettavan, ajantasaisen ja optimoidun järjestelmien suorituskyvyn ja yhdistettyjen huipputeknologioiden avulla huolehdimme siitä, että sinä voit keskittyä potilaiden hoitamiseen.
Korkea asiakastyytyväisyys (Customer Satisfaction Score)1 on osoitus sitoutumisestamme erinomaisten palvelujen ja asiakkaidemme tarvitseman tuen tuottamiseen.

Luotettava

Näistä asiakkaiden kertomuksista käy ilmi, että ZEISS OPTIME tarjoaa luotettavaa huoltoa klinikoille ja lääkäriasemille ympäri maailman. Varaosien vaihto 24/7, nopea kunnossapidon tuki huoltotiimiltämme, ohjelmistopäivitykset tai muut palvelut – terveydenhuollon ammattilaiset voivat luottaa kumppanuuteemme. Tutustu näiden videoiden avulla siihen, kuinka huoltotiimimme varmistaa, että asiakkaat pystyvät tuottamaan palkittua potilaiden hoitoa.

ZEISS-huoltotiimi on "aina lähellä"

Tri Rohit Om Parkash ja tri Tushya Om Parkash.

Dr. Om Parkash Eye Institute

Intian Punjabissa sijaitsevan Dr. Om Parkash Eye Instituten isä-poikatiimi luottaa järjestelmän jatkuvaan käytettävyyteen, jonka ansiosta he voivat johtaa potilasmäärältään suurta silmäklinikkaa. Ratkaisevaa on nopea tuki ZEISSin huoltotiimiltä. Tutustu siihen, kuinka ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelma kuuluu olennaisena osana heidän kutsumukseensa tarjota erinomaista hoitoa potilailleen.

Parasta ZEISSissä on, että voimme aina luottaa heihin, sillä he ovat aina kohdelleet meitä kuin kuuluisimme samaan perheeseen.

Tri Tushya Om Parkash

Kaihi- ja refraktiivinen kirurgia, Dr. Om Parkash Eye Institute, Intia

Läpinäkyvä

Lujat suhteet rakennetaan avoimuudelle. Näillä videoilla kuulet asiakkailta, miten läpinäkyvät ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelmat auttavat lääkäriasemia tarjoamaan keskeytymätöntä diagnostiikkaa ja hoitoa. Nämä asiakkaiden kertomukset osoittavat läpinäkyvien palvelujen perusolemuksen – selkeä hinnoittelu, yksityiskohtaiset huoltosopimusten ehdot, saumaton tiedonkulku ZEISS-järjestelmien välillä sekä avoin vuoropuhelu huoltotiimimme kanssa.

Läpinäkyvyys hoitotyössä: Miksi ZEISS OPTIME on "elintärkeä lääkäriaseman kasvun kannalta"

Tri Karsten Kortüm, MD PD

Dr. Kortüm MVZ GmbH:n lääkäriasema

Tohtori Karsten Kortüm, joka työskentelee Ludwigsburgissa perheyrityksenä toimivalla silmälääkäriasemalla, arvostaa avointa viestintää potilaiden kanssa. Hän valitsi ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelman, jolla varmistetaan sujuvat, läpinäkyvät prosessit yli 7 000 potilaan erinomaiseen hoitoon neljännesvuosittain. Tohtori Kortüm luottaa ZEISSin saumattomaan toimintaan ja lääkinnällisten järjestelmien lainsäädäntöä noudattavaan kunnossapitoon. ZEISS OPTIME on tärkeässä roolissa lääkäriaseman kasvun ja erittäin suorituskykyisten, tarkkojen järjestelmien kunnossapidon suhteen.

Vertaan sitä mielelläni lentokoneen kunnossapitoon. Matkustajana en haluaisi astua lentokoneeseen, jota ei ole huollettu säännöllisesti. Mielestäni potilailla on samanlaisia odotuksia lääkinnällistä laitteista lääkärin vastaanotolla.

Tri Karsten Kortüm, MD PD

Silmätautien erikoislääkäri, Dr. Kortüm MVZ GmbH:n lääkäriasema, Saksa

Yhteydessä

ZEISS OPTIME -huoltosopimuksen avulla klinikat ja lääkäriasemat hyötyvät pitkäaikaisesta digitaalisesta kumppanuudesta, jonka ansiosta ne pystyvät keskittymään potilastyöhön. Asiakkaidemme kertomukset korostavat tapoja, joilla olemme yhteydessä terveydenhuollon ammattilaisiin maailmanlaajuisesti ja tuemme heitä tarvittaessa. Tarvittaessa tilattavista etähuoltopalveluista ja yhteenliitettävistä instrumenteista tehokkaisiin työnkulun hallintatyökaluihin – katso näiltä videoilta, miten saumattomassa yhteydessä oleva, täysin tuettu lääkäriasema toimii.

Yhteydessä parempaa potilaiden hoitoa varten

Tri Pedro Tañá Rivero

OFTALVIST

Yhteys reaaliaikaiseen huoltoon on ratkaisevan tärkeää OFTALVIST-klinikoiden vastaavalle tiimille. OFTALVIST-klinikoiden verkostoon kuuluu ympäri Espanjaa yli 40 silmäklinikkaa, joissa hoidetaan vuosittain 300 000 potilasta. Katso, kuinka ZEISS OPTIMEn etätuki ratkaisee ongelmat välittömästi, uusimpien standardien mukaisten, turvallisten yhteyksien kautta ja varmistaa siten, että klinikat ovat aina valmiina potilastyöhön.

Digitalisaatio on nykypäivänä välttämätöntä. He muodostavat yhteyden laitteisiin, tekevät vianmäärityksen ja katsovat, mitä tapahtuu. Minun tarvitsee puuttua asiaan vain, jos he tarvitsevat neuvoa tai jos tiedonsiirrossa on jokin ongelma.

Alfredo Filiu

Tietohallintopäällikkö, OFTALVIST, Espanja

Pyydä meiltä lisätietoa ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelmista

Ladataan lomaketta...

Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Ota meihin yhteyttä

Myynti- ja tuotetiedustelu

Ladataan lomaketta...

Lisää tuotetietoja tai myyntitiedustelun tekeminen.
Ilmoita tuote, josta olet kiinnostunut, sekä tiedot, joita haluat pyytää.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Huoltoa koskeva tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Tukipyyntö tai ZEISS-tuotetta koskevat kysymykset.
Täytä tämä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Yleinen tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Yleiset työpaikkoja, lehdistöä ja yrityksen tietoja koskevat tiedustelut.
Anna tarkempia pyyntöäsi koskevia tietoja.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

  • 1

    CSAT on mittari, jolla mitataan, miten tarjotut tuotteet ja palvelut vastaavat asiakkaan odotuksia tai ylittävät ne. Tulokseksi saadaan tyytyväisten asiakkaiden kokonaisprosentti.